به گزارش اداره روابط عمومی تامین اجتماعی استان اصفهان :
به مناسبت فرارسیدن هفته تامین اجتماعی و به منظور سهولت مخاطبین و تکریم مراجعین درارائه خدمات به صورت غیر حضوری جلسه ای با موضوع صدور و تعویض دفاتر درمانی به صورت غیر حضوری با مشارکت استارت آپ نظر پرداز کارا با حضور کارشناسان ستاد در اداره کل استان اصفهان برگزار گردید.
دراین جلسه محمد علی خوش نظر همکار این اداره کل که خود پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بود افزود : صدور، تعویض و تأمین اعتبار دفاتر درمانی سازمان تأمین اجتماعی با توجه به طیف گسترده ی مخاطبین یکی از خدماتیست که مکرراً در روز تکرار گشته و بعضاً می تواند موجب ایجاد صف در ارائه خدمت مذکور گردد. از طرفی با توجه به راهبرد مدیران سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر تکریم و افزایش رضایت بیمه شدگان و همچنین حذف حداکثری سفرهای درون شهری و صرفه جوئی در زمان بیمه شدگان و همچنین تحقق دولت الکترونیک، این سازمان اقدام به ایجاد بستری جهت ارائه غیرحضوری صدور، تجدید و تأمین اعتبار دفاتر درمانی با مشارکت شرکت های استارت آپی کرده است.
شرکت نظرپرداز کارا استارت آپی است که با مشارکت اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان و برای اولین بار در کشور اقدام به تولید سامانه ی غیرحضوری دفترچه در قالب اپلیکیشن موبایل با نام “کارگزار همراه” کرده است و هم اکنون در کل شعب و کارگزاری های استان اصفهان و استان چهارمحال و بختیاری نصب و راه اندازی گشته است.
به گفته ی مهندس محمدعلی خوش نظر مدیر عامل شرکت نظرپرداز کارا بیمه شدگان می توانند به راحتی با نصب اپلیکیشن کارگزار همراه بر روی تلفن همراه خود به دو روش درخواست تعویض دفترچه ی بیمه خود را به نزدیکترین کارگزاری و یا شعبه ای که نرم افزار بصورت هوشمند به وی پیشنهاد می دهد ارسال نمایند و پس از چاپ و صحافی و دریافت پیامک آماده به تحویل بودن دفترچه رأساً به شعبه و یا کارگزاری مربوطه مراجعه و بدون معطلی دفترچه ی جدید خود را دریافت نمایند و یا حتی اپلیکیشن بصورت هوشمند مکان بیمه شده را تشخیص داده و امکان ارسال دفترچه توسط پیک به محل بیمه شده مهیا بوده و دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به شعبه و یا کارگزاری نخواهد بود.
وی در پایان ادامه داد : که در فاز بعدی اجرای “کارگزار همراه” تأمین اعتبار دفاتر درمانی بصورت غیرحضوری نیز امکان پذیر خواهد بود.
بدون دیدگاه