یه تبلیغ خوب یه ارتباط خوب ایجاد می کنه.
شما باید در جایی تبلیغ کنید که بازدیدکنندگان آن مخاطبان محولات، خدمات یا توانمندی شما باشند.
کسی می تونه به شما کمک کنه که یک برنامه ریز و استراتژیست تبلیغات باشه.
چون
تبلیغات هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری در کسب و کار شماست و در صورت اجرای صحیح می تواند دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشته باشد.
اجرای یک کمپین تبلیغاتی اثربخش لزوما نیاز به صرف هزینه های چند صد میلیونی ندارد بلکه نیاز به یک طرح و برنامه ی حساب شده و گام به گام دارد.
بدون دیدگاه