درک متقابل

در مقاله قبلی به تفاوت های تحسین و تملق پرداختیم.

در این سری از آموزش های رفتار شناسی سازمانی به مسئله درک متقابل می پردازیم

شاید عجیب به نظر برسد!
آیا لازم است به خودمان اجازه دهیم که دیگران را درک کنیم؟
برای دیگران بر اساس ضوابط آن ها مسائل را تحلیل کنیم نه ضوابط خودمان!
باورهای هر شخص برای آن شخص عزیز است، با قضاوت کردن به باورهای طرف مقابل حمله کرده ایم!
با قضاوت کرد خود را عضو ناخوانده هر بحثی خواهیم کرد.

نظر شما درباره ی قضاوت چیه؟؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *