online shop

امروز به بررسی انواع وب سایت های رایج در بازار خواهیم پرداخت:

وب سایت شخصی: جهت معرفی شخصی، نمونه کارها و بــــرای افـــراد مـتخـصص کـــــه در زمینــه آمـــوزش فعــال هستند موثر خواهد بود

وب سایت شرکتی: هدف پیاده سازی این وب سایت ها فروش محصولات و خدمات نبوده و صرفـــا به معرفــــی آنهـــا پرداختــه می شـــود.

وب سایت فروشگاهی: تقریبا کامل ترین نوع سایت می باشـد که به غیـر از امکانـات استانــدارد مانند گالـری محصـولات و خدمـات، درباره مـا تماس با ما، اخبار، امکان اتصال به درگاه بانکی را داشتــه و می تــوان بــه فـــروش محصــولات و خدمـــات پـــــرداخت.

بهترین راه برای اینکه بتوانیدکسب و کار خودتان را به بقیه معرفی کنید، داشتن یک وب سایت مناسب در فضای مجازی است چون زمان پخش تراکت های فیزیکی تبلیغاتی دیگر به سر آمده…

به نظر شما کدام گزینه مناسب تری خواهد بود؟

وب سایت یا صفحه اینستاگرام؟

 

در مقاله های بعدی سایت های اختصاصی و نیمه اختصاصی را شرح خواهیم داد.

(با ما همراه باشید...)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *