سازمان تأمین اجتماعی با هدف برون سازی بخشی از خدمات و کاهش هزینه های عملیاتی و همچنین افزایش رضایت بیمه شدگان و مخاطبین خود و براساس اصل 44 قانون اساسی اقدام به تأسیس و راه اندازی کارگزاری های رسمی تأمین اجتماعی نمود.
از طرفی با توجه به این که در حیطه ی بهینه سازی خدمات و بهبود روش های مبتنی بر دانش نرم افزاری در قلمرو وظائف محوله به کارگزاری ها، فقدان نرم افزاری جامع احساس می گردید به ویژه پس از انضمام خدمات مبتی بر وب ( خدمات نیابتی ) به جمع خدمات کارگزاری ها و از سوی دیگر بواسطۀ باز شدن دریچه های نو در حوزه IT برای مؤسسات مورد اشاره می توانست کسب درآمدهای جدید در پی داشته و از تحمیل هزینه های سرباری بکاهد، لذا در این راستا اولین برگ زرین این شرکت با نام تجاری اتوماسیون کارا ( اتوماسیون جامع کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی) که پروسه ساخت آن 5 سال به طول انجامید، تحلیل، طراحی و پیاده سازی گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *