اتوماسیون کارا
نرمافزار تهیه، تنظیم مکانیزه لیست حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی
از آنجایی که ارسال صحیح لیست افراد شاغل در کارگاههای مشمول قانون تأمین اجتماعی به صورت الکترونیک نیازمند حداقل اطلاعاتی هم در حوزه IT و هم در حوزه قوانین کار و تأمین اجتماعی هست و از طرفی دیگر نیازمند ابزارهایی نظیر اینترنت پر سرعت،کامپیوتر و… .لذا برخی از کارفرمایان جهت ارسال لیست حق بیمه کارگاه خود ترجیح میدهند به مراکزی نظیر کافی نت ها، دفاتر پیشخوان دولت و کارگزاریهای رسمی تأمین اجتماعی مراجعه نمایند. از این رو شرکت مهندسی نظرپردازکارا (N.P.K) اقدام به طراحی و ساخت اتوماسیون کارا که نرمافزاری است جهت تهیه، تنظیم و ارسال لیست حق بیمه، نموده است و در پروسه ارسال لیست کلیه دغدغههای مطرحشده در این حوزه را به طور کامل برطرف خواهد ساخت.
- برخی از امکانات اتوماسیون کارا
- با توجه به اینکه کلیه کد و ضرایب شغلی مشاغل ثابت در اتوماسیون تعریفشده، لذا اتوماسیون کارا به صورت هوشمند کلیه سطوح دستمزدی، کد و عناوین شغلی را بررسی کرده و در صورت عدم مطابقت با سطوح دستمزدی و عناوین شغلی مورد تأیید سازمان تأمین اجتماعی از ادامه کار کاربر ممانعت به عمل میآورد.
- امکان تعریف و محاسبه مکانیزه کلیه معافیتهای بیمهای اعم از کمک دولت، ماده 103، ماده 80، کارگاه خانوادگی، مربیان مهدکودک و… .
- امکان رفع خطا به صورت خودکار و مکانیزه در صورتی که کاربر در ریز لیست و لیست ماهانه مقادیر غیر همسانی وارد کرده باشد.
- امکان مطابقت خودکار و مکانیزه کلیه سطوح دستمزدی مشاغل غیرمقطوع با حداقل دستمزد روزانه و حداقل مزایای مشمول هر سال و در صورت وجود مغایرت به صورت خودکار پروسه ارسال لیست را متوقف میسازد.
- امکان انتقال لیست و ریز کارکرد آن از یک کارگاه به کارگاه دیگر.
- امکان جستجو در لیست های ماهانه بر اساس کد و یا نام صنف.
- امکان کپی اطلاعات هنگام ثبت لیست جدید از ماههای قبل و یا حتی از سال قبل همراه با تصحیح خودکار و مکانیزه مقادیر دستمزدی و مزایا بر اساس سال جدید.
- امکان مکانیزه ثبت اطلاعات کارگاه و پرسنل آن از طریق یکی از فایل های ارسالشده قبلی کارگاه.
- امکان تعریف کاربر و اعمال سطوح دسترسی به آنها.
- با توجه به نوع معماری، اتوماسیون کارا از سرعت بالایی در حوزه ذخیره و بازیابی اطلاعات برخوردار است.
- امکان انتقال کلیه اطلاعات از سیستم لیست دیسک به اتوماسیون کارا (نرمافزار لیست دیسک ارائهشده توسط سازمان تأمین اجتماعی که هم اکنون اکثر کارگزاریها، دفاتر پیشخوان و کافی نت ها به وسیله آن عملیات تنظیم و ارسال لیست حق بیمه را انجام میدهند).
- امکان انتقال کلیه اطلاعات از اتوماسیون کارا به سیستم لیست دیسک.
- همیشه یکی از دغدغههای کاربران تنظیم لیست حق بیمه با مقادیر جدید در سال جدید است که میبایست به صورت دستی و با نهایت دقت و با صرف زمان قابلتوجه کلیه مبالغ بر اساس سال جدید محاسبه و درج گردد، در اتوماسیون کارا فقط و فقط با واردکردن حداقل دستمزد روزانه سال جدید و آن هم یک بار توسط مسئول کارگزاری کلیه سطوح دستمزدی اعم از مشاغل مقطوع و غیر مقطوع به صورت تمام مکانیزه و خودکار بهروزرسانی میگردد و در سال جدید کاربران هیچ نیازی به تغییر دستی مبالغ نخواهند داشت.
- با توجه به این که کلیه حرکات کاربران در تمامیه مراحل تهیه، تنظیم و ارسال لیست حق بیمه در سیستم رصد و ثبت میگردد، لذا مسئول کارگزاری، دفتر پیشخوان یا کافی نت میتواند اشراف کامل بر عملکرد کاربران خود داشته و در هر زمان گزارش عملکرد کاربران را از سیستم اخذ و مشاهده نماید.
به دلیل این که تیم طراح اتوماسیون کارا دارای حداقل 10 سال سابقه در ارائه خدمات تأمین اجتماعی به خصوص در زمینۀ لیست حق بیمه میباشند لذا کلیه مراحل طراحی اتوماسیون کارا منطبق بر نیازمندیهای کاربردی بوده و با صرف کمترین هزینه قابلدستیابی می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 91009093-031 تماس حاصل فرمایید.
سلام
دمو نرم افزار بیمه شما را از کجا میشه تهیه کرد؟
هزینه نرم افزار؟
با سلام
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03191009093 تماس بگیرید
با تشکر