سامانه حضور و غیاب با اثر انگشت

یکی از نیازهای مدیران امروزی کنترل و نظارت بر کارکرد پرسنل و بهره وری آن هاست. یکی از این موارد کنترل و نظارت بر ورود و خروج کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس این اطلاعات است.

سامانه حضور و غیاب موجود جهت ورود و خروج پرسنل از یک اسکنر اثرانگشت بهره می برد.

این سامانه قابلیت گزارش گیری و چاپ از لیست کارکرد پرسنل در بازه زمانی خاص و مجموع کارکرد آن ها در بازه ذکر شده را فراهم می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *